3 Ağustos 2013 Cumartesi

2013-Gece Elbisesi

2013 yılına damgasını vuran moda tasarımcıları bu senede yapacağını yaptı görmüş olduğunuz gibi tasarımlarda sürekli farklılıklar yaratan moda dünyası tasarımcılarının yeni gözdelerinden olan  bir bayanı adeta deniz kızı gibi gösteren üzerinde desen işlemeleriyle ışıl ışıl gözlerimizi kamaştıran bu tasarım benim çok hoşuma gitti sizler lede bunu paylaşmak istedim. 2013 yılı gerçekten moda dünyasında hareketli bir yıl oldu diyebilirim tekstil camiasındaki canlanmayla modada hareketlenmeye başladı ve umuyorum ki bu modadaki yükseliş gün gün katlanarak devam edecek. Evet sayın takipçilerim sizlere bu seferde değişik bir elbise görselini taktim ettim bizi takip ettikçe de  birbirinden güzel tasarımları sizlere elimizden geldiğince sunmaya devam edeceğiz. -MODA DÜNYASI-..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder